خریدوفروش بکهو در شرق تهران

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

برای انتخاب اتصالات مناسب باید به چند نکته دقت کنید. شرایط محلی که در آن کار می‌کنید ازجمله سختی خاک، اهمیت زیادی دارد. اندازه پیوست و بار انحرافی شما از دیگر نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. شما باید بررسی کنید است.فاده از کدام ضمیمه کارایی بیشتری برای شما داشته و می‌تواند کار‌های مختلفی که در پروژه انجام دهد.

در این مقاله وبلاگ بکهو ماشین قصد داریم به معرفی پرکاربردین ماشین آلات راهسازی برای آشنایی بیشتر مخاطبین بپردازیم. بررسی ماشین آلاتی مانند بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، غلتک، اسکریپر و... . بررسی کاربردها و انواع این ماشین آلات راهسازی از جمله مواردی است. که در این مقاله به آنها اشاره می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر