اجاره بکهو در شمال تهران

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.


فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.

 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه – آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد – اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال – اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد – البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر – ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان – بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج – تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قدس – چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان – خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان – خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه – خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم – خوزستان – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر – زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار – سمنان – سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار – سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار – فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت  – قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه  – قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک  – کردستان – سنندج – سقز، مریوان و بانه – کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت – کرمانشاه – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور – کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک – گلستان – گرگان – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن – گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود – لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت – مازندران – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر –  مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات – هرمزگان  – بندرعباس – میناب، دهبارز و بندر لنگه – همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان – یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق



( اجاره ) های دیگر