خریدوفروش بکهو در شمال تهران

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

وقتی قرار است. اقامتی کوتاه‌مدت در یکی از محله‌های تهران داشته باشیم و یا برای یک سفر کاری به تهران برویم خیلی مهم است. که برای اقامت در این کلان‌شهر کدام محله را انتخاب می‌کنیم. البته انتخاب منطقه و محله مناسب برای اقامت در سفر تهران تا حدودی تابع علت سفر ما به پایتخت است.، اما چیزی که بیش از همه به شما در انتخاب محل اقامتتان کمک می‌کند شناخت بهترین محله‌ های تهران است.. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از میهمان شو به سراغ معرفی معروف ترین محله های شمال تهران برویم.


استفاده از ابزار بکهو لودر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. شما باید برای بکهو یک اپراتور مناسب انتخاب کنید. اپراتور باید آموزش ببیند و برای کنترل بکهو تمرکز و مهارت کافی داشته باشد. نکات ایمنی که در هنگام کار با این دستگاه باید رعایت کنید به شرح زیر هستند:

 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.



( خریدوفروش ) های دیگر