اجاره بکهو در لواسان

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.


استفاده از ابزار بکهو لودر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. شما باید برای بکهو یک اپراتور مناسب انتخاب کنید. اپراتور باید آموزش ببیند و برای کنترل بکهو تمرکز و مهارت کافی داشته باشد. نکات ایمنی که در هنگام کار با این دستگاه باید رعایت کنید به شرح زیر هستند:

در این مقاله وبلاگ بکهو ماشین قصد داریم به معرفی پرکاربردین ماشین آلات راهسازی برای آشنایی بیشتر مخاطبین بپردازیم. بررسی ماشین آلاتی مانند بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، غلتک، اسکریپر و... . بررسی کاربردها و انواع این ماشین آلات راهسازی از جمله مواردی است. که در این مقاله به آنها اشاره می شود.

مارپیچ‌ها برای حفاری زمین در پروژه‌های ساختمانی است.فاده می‌شوند. مارپیچ‌ها دو نوع هستند. یک نوع آن‌ها برای حفاری در خاک‌های سبک و متوسط است.فاده می‌شود که به آن‌ها مارپیچ‌های درایو مستقیم می‌گویند. این مارپیچ‌ها از یک موتور هیدرولیک است.فاده می‌کنند که بین گشتاور



( اجاره ) های دیگر