فروش بکهو در ملارد

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.


در این مقاله وبلاگ بکهو ماشین قصد داریم به معرفی پرکاربردین ماشین آلات راهسازی برای آشنایی بیشتر مخاطبین بپردازیم. بررسی ماشین آلاتی مانند بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، غلتک، اسکریپر و... . بررسی کاربردها و انواع این ماشین آلات راهسازی از جمله مواردی است. که در این مقاله به آنها اشاره می شود.

فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.

برای انتخاب اتصالات مناسب باید به چند نکته دقت کنید. شرایط محلی که در آن کار می‌کنید ازجمله سختی خاک، اهمیت زیادی دارد. اندازه پیوست و بار انحرافی شما از دیگر نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. شما باید بررسی کنید است.فاده از کدام ضمیمه کارایی بیشتری برای شما داشته و می‌تواند کار‌های مختلفی که در پروژه انجام دهد.



( فروش ) های دیگر