فروش بکهو در پردیس

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.

یکی از اصول صحیح خرید پمپ هیدرولیک برای بیل بکهو توجه به لیتراژ پمپ و انتخاب مناسب ترین گزینه با توجه به مدل بیل بکهو است..از این رو خرید پمپ برای انواع بیل بکهو می بایست هماهنگ با سیستم هیدرولیک شیر کنترل و دبی پمپ باشد. لذا برای اینکه آسیبی به دستگاه وارد نشود بهتر است. که از پمپ های استاندارد مختص به خود آن دستگاه است.فاده...

در این مقاله وبلاگ بکهو ماشین قصد داریم به معرفی پرکاربردین ماشین آلات راهسازی برای آشنایی بیشتر مخاطبین بپردازیم. بررسی ماشین آلاتی مانند بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، غلتک، اسکریپر و... . بررسی کاربردها و انواع این ماشین آلات راهسازی از جمله مواردی است. که در این مقاله به آنها اشاره می شود.



( فروش ) های دیگر