خریدوفروش بیل مکانیکی در بازار لاله زار

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عملیات حفاری توسط بیل مکانیکی از طریق فشار بیل بر سطح مورد حفاری  و سپس بالا بردن آن بخش از مواد کنده شده از سطح مورد حفاری انجام می گیرد. میله جام به کمک دستگاه کنترل ماشین(لیور) ، جام را به داخل زمین فشار می دهد یا آن را از منطقه حفاری بیرون می کشد. پس از انجام حفاری و پر شدن جام ، با است.فاده از کابل بالا آورنده یا جک هیدرولیکی ، جام بلند می شود و سپس با حرکت افقی تیر اصلی جام به منطقه تخلیه منتقل شده و بار با آزاد کردن چفت در جام تخلیه می گردد.

ناخن ها از جمله پرکاربردترین و منحصر به فردترین قطعات بیل مکانیکی در راهسازی می باشند. این قطعات، به علت قرار داشتن در معرض فرسایش شدید و اصطکاک زیاد مستعد آسیب فراوان و است.هلاک می باشند؛ در نتیجه می بایست از کیفیت مطلوب و همچنین دوام کافی برخوردار باشند.

دنده‌هایی که روی زنجیر آن‌ها پیش‌بینی شده سطح زمین‌های سنگی را شیار داده و است.قرار و ثبات ماشین را برای انجام عملیات سخت سنگ برداری ممکن می‌سازد. در راه‌های موقت با شیب زیاد (حدوداًدرصد) نیز قادر به حرکت می‌باشند. سرعت حرکت آن کم و در حدود ۵ تا /۵ کیلومتر در ساعت است. و برای انتقال آن‌ها به کارگاه باید از تریلر است.فاده کرد. این ماشین در



( خریدوفروش ) های دیگر