فروش بیل مکانیکی در بازار لاله زار

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ریپر یا اصطلاحا شیارزن، از جمله قطعات مهم زیربندی در بیل مکانیکی است.. این قطعه وظیفه هموار نمودن زمین های سخت و ناهموار را عهده دار می باشد. این عمل، موجب می شود که سطح زمین به سنگ‌ های کوچکتر و قطعات ریز تقسیم شود و جابجایی آن آسان‌تر گردد.

به طور کلی یک بیل مکانیکی هیدرولیک از دو بخش اصلی زیرین و خانه (house) تشکیل شده است. که بر روی یک قسمت دوار قرار دارد. این خانه شامل کابین، وزنه تعادلی (جهت خنثی نمودن نیروی ناشی از حفاری) ، موتور، بوم، بازوی حفاری (دیپر یا به اصطلاح است.یک) و سطل است.. بوم از جلوی خانه بیرون آمده و توسط یک مفصل به بازوی حفاری می ‌رسد. سطل یا سایر لوازم جانبی شامل چنگک، چکش هیدرولیک و غیره به انتهای دیپر متصل می شود. اپراتور عملکرد بوم، بازو و سطل را از طریق است.یک کنترل می کند. قطعات بیل مکانیکی را به گروه تقسیم بندی نمود که شامل موارد زیر هستند:

این قطعات بر روی پیستون قرار می گیرند و مانع نفوذ روغن به سایر قطعات بیل مکانیکی می شوند. در این حالت پیستون می تواند بهینه کار کند. جلوگیری از فرسودگی و ایجاد سایش بین سیلندر و پیستون از دیگر وظایف این قطعه می باشد. همچنین oil ring نقش مهمی در انتقال حرارت بین پیستون و سیلندر را عهده دار می باشد.



( فروش ) های دیگر