خریدوفروش بیل مکانیکی در بهارستان

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


کندن کانال‌های مربوط به لوله گذاری هم از تخصص‌های بکهولودر است.. باکت کوچک و همچنین اندازه کوچک ماشین سبب می‌شود تا در کوچه‌های تنگ هم بتوان از آن بهره برد. در صورت نبود دیگر ماشین آلات از بیل بکهو برای حمل لوله هم است.فاده می‌شود. به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی از بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم است.فاده می شوند. این ماشین به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی می‌تواند بین درختان حرکت کند و شخم زنی را تسهیل کند. اندازه کوچک این ماشین هم یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌آید که در عملیات‌هایی که کمبود فضا وجود دارد می‌توان حضوری مفید و کاربردی داشته باشد.

این ماشین در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری موجود می‌باشد. بیل جام جلو برای حفاری‌های بالای سطح زمین و بارگیری کامیون‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بیل‌های جام جلو برای حفاری سخت در بالای سطح ماشین می‌باشند؛ که قادر هستند فشار قابل توجهی به جام خود اعمال کنند، اما مصالحی که حفاری می‌شوند باید در حالت قرضه عمودی باشند. به عبارت دیگر به صورت عمودی به سطح زمین قرار بگیرند. بازو و جام حدوداً یک سوم وزن کل ماشین را دارند؛ بنابراین با در نظر گرفتن وزن مصالح در جام، این ماشین‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که تعادل خود را حفظ کنند. معمولاً این ماشین‌ها دارای چرخ زنجیری می‌باشند و سرعت آن‌ها بسیار کم است..

عموما شرکت های سازنده و اجاره دهنده بیل مکانیکی، در فرایند هایی از قبیل جاده سازی، اصلاح بخش هایی از پروژه و … که در آن ها بیل مکانیکی باید بطور پیوسته در منطقه عملیات حرکت داشته باشد، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی را پیشنهاد می کنند. این دستگاه سرعت بیشتری نسبت به سایر بیل ها دارد و می تواند با راندمان بیشتری عملیات را انجام دهد. می توان گفت قیمت این بیل هیدرولیکی از سایر دستگاه ها بیشتر بوده و سرعت آن بر اساس قدرت موتور، به کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.



( خریدوفروش ) های دیگر