فروش بیل مکانیکی در بهارستان

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


از نقاط ضعف بیل بکهو می‌توان تنها به قدرت کم این ماشین برای انجام کارهای سنگین اشاره کرد البته این ماشین برای انجام کارهای متوسط طراحی و ساخته شده است. که انتظار انجام کارهای سنگین از این ماشین توقعی بی مورد به شمار می آید.

از دراگلاین در عملیات گودبرداری  و عملیات حفاری در زمینهای وسیع و با سختی کم  ، حفاری در روی خاکستر، زغال سنگ یا دیگر مواد سبک، گودبرداری کانالهایی که نیاز به برآمدگی اطرافش نداشته زاویه کناره های کانال دارای اندازه های طبیعی باشد ، عملیات حفاری در فاصله های دور تا حدود  ۵ تا متر دورتر از ماشین، درخاکهای ناپایدار که امکان نزدیک شدن ماشین بـه محـل حفـاری وجود نداشته باشد و عملیات حفاری زیر آب و انجام عملیات حفاری در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پائینتر از سطح اتکاء ماشین است.فاده می شود.

عموما شرکت های سازنده و اجاره دهنده بیل مکانیکی، در فرایند هایی از قبیل جاده سازی، اصلاح بخش هایی از پروژه و … که در آن ها بیل مکانیکی باید بطور پیوسته در منطقه عملیات حرکت داشته باشد، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی را پیشنهاد می کنند. این دستگاه سرعت بیشتری نسبت به سایر بیل ها دارد و می تواند با راندمان بیشتری عملیات را انجام دهد. می توان گفت قیمت این بیل هیدرولیکی از سایر دستگاه ها بیشتر بوده و سرعت آن بر اساس قدرت موتور، به کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.



( فروش ) های دیگر