میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود میشود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (
اولین اقدام برای محوطهسازی میدان بهارستان در سالهای بعد از مشروطه با ریاست منطقالملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمانهای پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی بهصورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبهای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.
از مهمترین اتفاقات در این میدان میتوان به ایجاد نخستین مجلس قانونگذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راهپیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر میشود:
شما تمام ملزومات اساسی ای را که در در یک ماشین در این کلاس لازم میدانید ، در غول هیتاچی پیدا خواهید کرد. این برند در بهینه سازی ماشینهای خود ،از فناوری های روز برای ایمنی، بهره وری و عملکرد بالا در شرایط سخت کاری و محیطی، دوام و راحتی در کار و امنیت و اسایش اپراتور طراحی وتولید گردید، که آماده است. نیازهای حفاری امروز و آینده را رفع نماید. قدرت شگفت انگیز این دستگاه ،این امکان را برای شما فراهم می کند،از پس تمام مشکلات سخت در سر راهتان فائق آیید.
بکهو عموما در پشت یک تراکتور یا لودر نصب می شود. ابتدا این نوع بیل را بر روی بدنه یک ماشین سنگین کم وزن مانند تراکتور سوار کردند و از آن برای انجام خاک برداریهای سبک یا درون شهری که جای زیادی برای مانور نیست، است.فاده شد. با افزوده کردن یک بازوی لودر بر تراکتور ، به تدریج کاربرد های آن افزایش یافت و تعادل وزنی آن نیز بهتر شد؛ بیشترین حد سرعت در این ماشین، کیلومتر بر ساعت و کمترین حد سرعت آنف ۵ کیلومتر بر ساعت است..
ویژگی های این نوع دراگلاین مانند دراگلاین با شاسی چرخ لاستیکی است.. فشار وارده بر زمین توسط دراگلاین چرخ زنجیری از ٫۵ تا ٫ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و دراگلایـن چرخ لاستیکی در محدوده ٫۵ تا ٫۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. .
انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..
قسمت بازوی نزدیک به بدنه لودر یا تراکتور به عنوان boom و بازوی حامل بیل به عنوان دیپر (dipper) شناخته می شود. در کل تمام این بازو بوسیله یک میله اصلی به نام شاه میله به ماشین وصل می شود و اجازه می دهد که بازو به اندازه درجه به چپ و راست حرکت کند. آنچه از نام بکهو بر می آید اشاره به عملکرد بیل دارد که نشانگر عملکرد بیل در حفاری و کشیدن خاک به سمت عقب است. .