اجاره بیل مکانیکی در تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.


دراگلاین معمولاً برای حفاری و گودبرداری  نهرها، کانال ها و نیز عملیات خاکبرداری در فاصله های  دور که قابلیت دسترسی به آن سخت است.، مورد است.فاده واقع می شود. این ماشین بدون اینکه وارد گودال حفـاری شـود، بـا قرارگـرفتن در سطح زمین طبیعی به راحتی می تواند مشغول عملیات گودبرداری در گودال شود.

همچنین این ماشین قادر به انجام عملیـات حفـاری در زیر سطح آب نیز بوده  که همین امر بزرگترین مزیت این دراگلاین است.. دراگلاین پس از برداشت مصالح از محل مورد گودبرداری یا  حفاری، مصالح را با یک حرکت به داخل کامیون و یا هر نقطه دیگری تخلیه می کند. در مواقعی که خاک کانال یا گودال حفـاری بـرای حرکـت ماشـین آلات سنگین مانند کامیون مناسب نباشد، می توان بدون ورود کامیون به گودال، مصالح حاصل از حفاری دراگلاین را بـارگیری کـرد .

انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی  دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد.  از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..



( اجاره ) های دیگر