اجاره بیل مکانیکی در تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..


قسمت بازوی نزدیک به بدنه لودر یا تراکتور به عنوان boom  و بازوی حامل بیل به عنوان دیپر (dipper)  شناخته می شود. در کل تمام این بازو بوسیله یک میله اصلی به نام شاه میله به ماشین وصل می شود و اجازه می دهد که بازو به اندازه درجه به چپ و راست حرکت کند. آنچه از نام بکهو بر می آید اشاره به عملکرد بیل دارد که نشانگر عملکرد بیل در حفاری و کشیدن خاک به سمت عقب است. .

بیل‌های مکانیکی یکی از ماشین‌های ساختمانی هستند که با موتور دیزلی کار می‌کنند. این ماشین­ها در عملیات مهندسی و عمرانی مورداستفاده قرار می‌گیرند و برای کندن زمین کاربرد دارند. به همین دلیل بیل مکانیکی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزار‌ها در فرایند ساخت‌وساز شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید نحوه کار با این وسیله را یاد …

در شیبهای حدود درصد امکان کار دقیقتر و اطمینان بخش تر نسبت به سایر مدلهای بیل مکانیکی را داراست و  همچنین سرعت آن از تا . کیلومتر بالاتر نمی رود.  برای انتقال آن به محل عملیات عمرانی باید از تریلر است.فاده کرد. در عملیات های خاکی موفق تر از سایر انواع بیل ها است..



( اجاره ) های دیگر