خریدوفروش بیل مکانیکی در جنوب تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


نمایه صنعت : انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..

جرثقیل خاکبرداری یا کلامشل دستگاهی است.، شامل تیر مشبک جرثقیل، جام کلامشل و کابل های لازم جهت کنترل دستگاه و البته بیشترین میزان کاربرد کلامشل در عملیات های اجرایی، کندن گودال های عمیق، اجرای دیوارهای حائل که برای جلوگیری از ریزش خاک در هنگام عملیات حفاری و عمرانی … ایجاد می شوند و حفرگودال های اجرای پی شمعی است.. از کلامشل در انجام عملیات در اعماق مختلف و جابه جایی و حمل بار در ارتفاع  ، انجام  عملیات لایروبی در مناطق گوناگون  و نیز جابه جایی مواد نرم و کنده شده است.فاده می شود.

همچنین این ماشین قادر به انجام عملیـات حفـاری در زیر سطح آب نیز بوده  که همین امر بزرگترین مزیت این دراگلاین است.. دراگلاین پس از برداشت مصالح از محل مورد گودبرداری یا  حفاری، مصالح را با یک حرکت به داخل کامیون و یا هر نقطه دیگری تخلیه می کند. در مواقعی که خاک کانال یا گودال حفـاری بـرای حرکـت ماشـین آلات سنگین مانند کامیون مناسب نباشد، می توان بدون ورود کامیون به گودال، مصالح حاصل از حفاری دراگلاین را بـارگیری کـرد .



( خریدوفروش ) های دیگر