فروش بیل مکانیکی در دیزین

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.


بیل مکانیکی کامیونی مدلی ساده از این ماشین بوده و جزو تجهیزات حفاری و راه و ساختمان سازی است.. این نوع از بیل مکانیکی نیز دارای یک کابین است. که راننده بر روی آن نشسته و بیل و بازوی آن را به حرکت در می‌آورد. این کابین بر پشت کامیونی که به صورت ثابت پارک شده، نصب شده است. و از طریق جک‌هایی آن را ثابت و محکم کرده اند.

ریپر یا اصطلاحا شیارزن، از جمله قطعات مهم زیربندی در بیل مکانیکی است.. این قطعه وظیفه هموار نمودن زمین های سخت و ناهموار را عهده دار می باشد. این عمل، موجب می شود که سطح زمین به سنگ‌ های کوچکتر و قطعات ریز تقسیم شود و جابجایی آن آسان‌تر گردد.

پیستون هیدرولیک از جمله قطعات هیدرولیک بیل مکانیکی می باشد که درون روتور یا همان سیلندر قرار می گیرد تا در تبدیل انرژی به انرژی هیدرولیک به پمپ کمک کند. پیستون ها سوخت و هوا را با یکدیگر مخلوط می کنند تا در تامین انرژی هیدرولیکی پمپ مفید واقع شوند.



( فروش ) های دیگر