خریدوفروش بیل مکانیکی در رودهن

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


بیل مکانیکی چرخ زنجیری ماشینی برای حفاری و حرکت دادن اشیاء بزرگ است. و در عملیات ساخت و ساز برای ایجاد تراش و حفاری مورد است.فاده قرار می گیرد. بیل چرخ زنجیری به دلیل فشار کمتری که به زمین وارد می کند و قابلیت تحرک بسیار خوب در مکان خاک برداری ، امکان کار بر روی خاک های سست را فراهم می کند. چرخ های زنجیری قادر است. سطح اتکای خوبی را با زمین بر قرار کند و راحتتر از مدل های چرخ لاستیکی  کار انجام دهد. شیارهای موجود بر سطح زنجیر است. که در زمین فرو رفته و ثبات ماشین را در عملیات های عمرانی بسیار سخت در سطوح ناهموار و سست ممکن می سازد.

اپراتور دراگلاین جام بیل را بـه محل حفاری پرتاب کرده و در زمان کشیدن آن به سمت ماشین ، آن را از خاک پر می نماید. در هنگام تخلیه، کشش وارد بـر کابـل را آزاد کرده و جام تخلیه می شود. در این حالت جام توسط کابل بالابرنده نگهداشته می شود. به طور کلی یک بیل مکانیکی پر قدرت تا ظرفیت حدود دو متر مکعب را میتوان با تعویض تیرک اصلی و جام بیل آن با تیرک اصلی و جام بیل کششی، به دراگلایـن تبـدیل نمود. خاطر نشان می سازد راندمان بیل کششی ۵ تا ۸ درصد بیل مکانیکی می باشد .

شرکت کوماتسو برای اولین‌بار در سال ۸ فعالیتش را در کنار شرکت معدنی Takeuchi آغاز کرد و در سال از این شرکت جدا و به‌صورت رسمی پایه‌گذاری شد. این شرکت تا کنون در دو سه دهه اخیر جزء صد شرکت برتر کشور ژاپن بوده است.. شرکت کوماتسو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید تجهیزات سنگین …



( خریدوفروش ) های دیگر