اجاره بیل مکانیکی در شمال تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

وقتی قرار است. اقامتی کوتاه‌مدت در یکی از محله‌های تهران داشته باشیم و یا برای یک سفر کاری به تهران برویم خیلی مهم است. که برای اقامت در این کلان‌شهر کدام محله را انتخاب می‌کنیم. البته انتخاب منطقه و محله مناسب برای اقامت در سفر تهران تا حدودی تابع علت سفر ما به پایتخت است.، اما چیزی که بیش از همه به شما در انتخاب محل اقامتتان کمک می‌کند شناخت بهترین محله‌ های تهران است.. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از میهمان شو به سراغ معرفی معروف ترین محله های شمال تهران برویم.


شما تمام ملزومات اساسی ای را که در در یک ماشین در این کلاس  لازم میدانید ، در  غول هیتاچی پیدا خواهید کرد.  این برند در بهینه سازی ماشینهای خود ،از فناوری های روز برای ایمنی، بهره وری و عملکرد بالا در شرایط سخت کاری و محیطی، دوام و راحتی در کار و امنیت و اسایش اپراتور طراحی وتولید گردید، که آماده است. نیازهای حفاری امروز و آینده را رفع نماید. قدرت شگفت انگیز این دستگاه ،این امکان را برای شما فراهم می کند،از پس تمام مشکلات سخت در سر راهتان فائق آیید.

در شیبهای حدود درصد امکان کار دقیقتر و اطمینان بخش تر نسبت به سایر مدلهای بیل مکانیکی را داراست و  همچنین سرعت آن از تا . کیلومتر بالاتر نمی رود.  برای انتقال آن به محل عملیات عمرانی باید از تریلر است.فاده کرد. در عملیات های خاکی موفق تر از سایر انواع بیل ها است..

دنده‌هایی که روی زنجیر آن‌ها پیش‌بینی شده سطح زمین‌های سنگی را شیار داده و است.قرار و ثبات ماشین را برای انجام عملیات سخت سنگ برداری ممکن می‌سازد. در راه‌های موقت با شیب زیاد (حدوداًدرصد) نیز قادر به حرکت می‌باشند. سرعت حرکت آن کم و در حدود ۵ تا /۵ کیلومتر در ساعت است. و برای انتقال آن‌ها به کارگاه باید از تریلر است.فاده کرد. این ماشین در



( اجاره ) های دیگر