خریدوفروش بیل مکانیکی در شمال تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.

نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..


بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

کلمات کلیدی : بیل مکانیکی – دراگلاین – بیل بوم تلسکوپی -  بیل بوم بلند کار در ارتفاع – بیل بوم بلند کار در عمق – بیل بوم بلند – بیل است.اندارد- بیل جام جلو – کج بیل – بیل عنکبوتی یا قدم زن- دستگاه حفاری کانال (ترنچر) -

بیل مکانیکی زمانی که برای اولین بار وارد عرصه صنعت شد شبیه به یک تراکتور به نظر می آمد که حالا دارای یک بازو شده است.. به تدریج با قرار گرفتن سیلندرهای بیشتر بر روی موتور این ماشین پیشرفت خارق العاده ای رقم زده شد. با گذشت بیش از سال از تولید اولین ماشین بیل در جهان، این دستگاه پرکاربرد تا به امروز تبدیل به یک رکن اساسی در صنعت و نیز بسیاری از پروژه های ساخت و ساز شده است.. ساخت این دستگاه با گذشت زمان به روزتر شده و است.فاده آسان از آن نیز میسر گشته است..



( خریدوفروش ) های دیگر