فروش بیل مکانیکی در شمال تهران

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

همان‌طور که گفته شد، محله های معروف شمال تهران شامل تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت آباد، الهیه، چیذر و دزاشیب می‌شوند. برای انتخاب محله مناسب برای زندگی، باید شرایط خود را در نظر بگیریم و بر اساس بودجه‌ای که داریم اهداف خرید یا اجاره خانه را اولویت‌بندی کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.


این ماشین در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری موجود می‌باشد. بیل جام جلو برای حفاری‌های بالای سطح زمین و بارگیری کامیون‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بیل‌های جام جلو برای حفاری سخت در بالای سطح ماشین می‌باشند؛ که قادر هستند فشار قابل توجهی به جام خود اعمال کنند، اما مصالحی که حفاری می‌شوند باید در حالت قرضه عمودی باشند. به عبارت دیگر به صورت عمودی به سطح زمین قرار بگیرند. بازو و جام حدوداً یک سوم وزن کل ماشین را دارند؛ بنابراین با در نظر گرفتن وزن مصالح در جام، این ماشین‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که تعادل خود را حفظ کنند. معمولاً این ماشین‌ها دارای چرخ زنجیری می‌باشند و سرعت آن‌ها بسیار کم است..

بیل مکانیکی چرخ زنجیری ماشینی برای حفاری و حرکت دادن اشیاء بزرگ است. و در عملیات ساخت و ساز برای ایجاد تراش و حفاری مورد است.فاده قرار می گیرد. بیل چرخ زنجیری به دلیل فشار کمتری که به زمین وارد می کند و قابلیت تحرک بسیار خوب در مکان خاک برداری ، امکان کار بر روی خاک های سست را فراهم می کند. چرخ های زنجیری قادر است. سطح اتکای خوبی را با زمین بر قرار کند و راحتتر از مدل های چرخ لاستیکی  کار انجام دهد. شیارهای موجود بر سطح زنجیر است. که در زمین فرو رفته و ثبات ماشین را در عملیات های عمرانی بسیار سخت در سطوح ناهموار و سست ممکن می سازد.

قسمت بازوی نزدیک به بدنه لودر یا تراکتور به عنوان boom  و بازوی حامل بیل به عنوان دیپر (dipper)  شناخته می شود. در کل تمام این بازو بوسیله یک میله اصلی به نام شاه میله به ماشین وصل می شود و اجازه می دهد که بازو به اندازه درجه به چپ و راست حرکت کند. آنچه از نام بکهو بر می آید اشاره به عملکرد بیل دارد که نشانگر عملکرد بیل در حفاری و کشیدن خاک به سمت عقب است. .



( فروش ) های دیگر