خریدوفروش بیل مکانیکی در شهر جدید اندیشه

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


جرثقیل خاکبرداری یا کلامشل دستگاهی است.، شامل تیر مشبک جرثقیل، جام کلامشل و کابل های لازم جهت کنترل دستگاه و البته بیشترین میزان کاربرد کلامشل در عملیات های اجرایی، کندن گودال های عمیق، اجرای دیوارهای حائل که برای جلوگیری از ریزش خاک در هنگام عملیات حفاری و عمرانی … ایجاد می شوند و حفرگودال های اجرای پی شمعی است.. از کلامشل در انجام عملیات در اعماق مختلف و جابه جایی و حمل بار در ارتفاع  ، انجام  عملیات لایروبی در مناطق گوناگون  و نیز جابه جایی مواد نرم و کنده شده است.فاده می شود.

قسمت بازوی مفصلی این دستگاه شامل دکل و است.یک و همچنین باکت و کابین گردان یا فیرو در بخش بالایی آن و قسمت زنجیر یا چرخ لاستیکی در بخش پایینی است.. این ماشین را که از جمله دستگاه های اصلی اکثر مشاغل ساختمانی بزرگ می باشد، می توان نمونه ارتقاء یافته بیل‌ بخار دانست. بیل مکانیکی که اغلب به عنوان یک حفار شناخته می شود، برای انواع کاربردهای جابجایی مواد، محوطه سازی، پروژه های تخریب، پروژه های معدن، لایروبی رودخانه ها و ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می گیرد.

نمایه صنعت : انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..



( خریدوفروش ) های دیگر