فروش بیل مکانیکی در شهر جدید اندیشه

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

دستگاهی است. با یک جام،  که جام آن رو به سمت دستگاه بوده و قابلیت حفاری در سطوح بالاتر و پایین تر از سطح اتکا را دارد. از این ماشین برای حفاری گودالها، زیر زمین بناها، کانال، بارگیری ماشین آلات حمل  نخاله های عمرانی و گودبرداری  استفاده می شود. عوامل موثر بر کار دستگاه مشابه بیل‌ها است..

ناخن ها از جمله پرکاربردترین و منحصر به فردترین قطعات بیل مکانیکی در راهسازی می باشند. این قطعات، به علت قرار داشتن در معرض فرسایش شدید و اصطکاک زیاد مستعد آسیب فراوان و است.هلاک می باشند؛ در نتیجه می بایست از کیفیت مطلوب و همچنین دوام کافی برخوردار باشند.



( فروش ) های دیگر