خریدوفروش بیل مکانیکی در شهر ری

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


ویژگی های این نوع دراگلاین مانند دراگلاین با شاسی چرخ لاستیکی است.. فشار وارده  بر زمین توسط دراگلاین چرخ زنجیری از ٫۵ تا ٫ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و دراگلایـن چرخ لاستیکی  در محدوده  ٫۵ تا ٫۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. .

از بیل مکانیکی برای حفاری خاک و زمین های دارای  خرده سنگ،  که حفاری آن توسط ماشین آلات دیگر راه سازی امکان پذیر نیست ، است.فاده می شود. بیل قادر است. علاوه بر حفاری، مواد حاصله از حفاری را در داخل وسایل حمل مواد خاکی (کامیونها) بار کند. از این ماشین برای بار کردن همه نوع مواد از قبیل سنگی، شنی و خاک رس و .... می توان است.فاده کرد. هم چنین برای حفر و زاویه دادن به کانال ها از آن است.فاده می شود.

از بیل کوچک این ماشین برای کارهای کوچک عمرانی و کشاورزی است.فاده می‌شود. از بیل بکهو بیشتر در عملیات خاکبرداری های  با حجم کم و در خاک‌های نرم می توان بهره برد . یکی از برتری‌های بکهولودر نسبت به سایر ماشین هایی از این دست  را می‌توان سرعت دادن به عملیات دانست. بارگیری کامیون‌های حامل خاک را هم به دلیل سرعت عمل زیاد بهتر است. با بیل بکهو انجام دهند.



( خریدوفروش ) های دیگر