خریدوفروش بیل مکانیکی در شهرک صنعتی عباس آباد

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .

شهر صنعتی عباس اباد یکی از شهرها صنعتی موفق و در حال رشد منطقه می باشد. مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد بیش از هزار هکتار است.. صنايع مجاز براي است.قرار در شهرک صنعتی عباس آباد :  صنایع فلزي و ريخته گري ، كاني غير فلزي ، غذايي ، برق الكترونيك پیش شماره تلفن این شهرک همانند تمامی شهرها است.ان تهران می باشد. آدرس: ساختمان فناوری شهرک صنعتی عباس آباد کیلومتر جاده امام رضا (ع)، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، ساختمان فناوری شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آبادشماره تماس:                  و

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع


شما تمام ملزومات اساسی ای را که در در یک ماشین در این کلاس  لازم میدانید ، در  غول هیتاچی پیدا خواهید کرد.  این برند در بهینه سازی ماشینهای خود ،از فناوری های روز برای ایمنی، بهره وری و عملکرد بالا در شرایط سخت کاری و محیطی، دوام و راحتی در کار و امنیت و اسایش اپراتور طراحی وتولید گردید، که آماده است. نیازهای حفاری امروز و آینده را رفع نماید. قدرت شگفت انگیز این دستگاه ،این امکان را برای شما فراهم می کند،از پس تمام مشکلات سخت در سر راهتان فائق آیید.

دستگاهی است. با یک جام،  که جام آن رو به سمت دستگاه بوده و قابلیت حفاری در سطوح بالاتر و پایین تر از سطح اتکا را دارد. از این ماشین برای حفاری گودالها، زیر زمین بناها، کانال، بارگیری ماشین آلات حمل  نخاله های عمرانی و گودبرداری  استفاده می شود. عوامل موثر بر کار دستگاه مشابه بیل‌ها است..

این ماشین در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری موجود می‌باشد. بیل جام جلو برای حفاری‌های بالای سطح زمین و بارگیری کامیون‌ها مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بیل‌های جام جلو برای حفاری سخت در بالای سطح ماشین می‌باشند؛ که قادر هستند فشار قابل توجهی به جام خود اعمال کنند، اما مصالحی که حفاری می‌شوند باید در حالت قرضه عمودی باشند. به عبارت دیگر به صورت عمودی به سطح زمین قرار بگیرند. بازو و جام حدوداً یک سوم وزن کل ماشین را دارند؛ بنابراین با در نظر گرفتن وزن مصالح در جام، این ماشین‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که تعادل خود را حفظ کنند. معمولاً این ماشین‌ها دارای چرخ زنجیری می‌باشند و سرعت آن‌ها بسیار کم است..



( خریدوفروش ) های دیگر