خریدوفروش بیل مکانیکی در شهرک صنعتی پرند

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


کلمات کلیدی : بیل مکانیکی – دراگلاین – بیل بوم تلسکوپی -  بیل بوم بلند کار در ارتفاع – بیل بوم بلند کار در عمق – بیل بوم بلند – بیل است.اندارد- بیل جام جلو – کج بیل – بیل عنکبوتی یا قدم زن- دستگاه حفاری کانال (ترنچر) -

قسمت بازوی نزدیک به بدنه لودر یا تراکتور به عنوان boom  و بازوی حامل بیل به عنوان دیپر (dipper)  شناخته می شود. در کل تمام این بازو بوسیله یک میله اصلی به نام شاه میله به ماشین وصل می شود و اجازه می دهد که بازو به اندازه درجه به چپ و راست حرکت کند. آنچه از نام بکهو بر می آید اشاره به عملکرد بیل دارد که نشانگر عملکرد بیل در حفاری و کشیدن خاک به سمت عقب است. .

بیل مکانیکی زنجیری، با برخورداری از سطح تماس زیاد، فشار نسبتا کمی را به سطح زمین وارد نموده و جهت کار در مناطقی که دارای خاک سستی هستند، مورد است.فاده قرار می گیرند. وجود دندانه در زنجیر آنها، باعث ایجاد شیار در سنگ ها می شود و می توان به کمک این دستگاه، در شیب درصد نیز فرایند سنگبرداری را انجام داد. سرعت بیل های مکانیکی زنجیری، حداکثر به ۸ کیلومتر بر ساعت می رسد.



( خریدوفروش ) های دیگر