اجاره بیل مکانیکی در فیروزکوه

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.


بیل های عنکبوتی یا قدم زن در سال توسط   ادوین ارنست منزی ( ( Edwin Ernst Menzi  و جوزف کایزر (Joseph Kaiser)   برای  کار در زمین های صخره ای ساخته شد. با وجودیکه این نوع بیل دارای ویژگی های منحصربفردی بود ، است.فاده گسترده از آنها در پروژه های عمرانی با شکست روبه رو شد که از مهمترین دلیل آن هزینه های بالای تولید این گونه بیل ها ، هزینه های بالای نگهداری و سخت بودن رانندگی با این گونه بیل ها بود. امروزه از این نوع بیل بیشتر در زمینهای صخره ای و کوهستانی است.فاده می گردد. این نوع بیل مکانیکی در میان عموم کمتر شناخته شده است..

دراگلاین معمولاً برای حفاری و گودبرداری  نهرها، کانال ها و نیز عملیات خاکبرداری در فاصله های  دور که قابلیت دسترسی به آن سخت است.، مورد است.فاده واقع می شود. این ماشین بدون اینکه وارد گودال حفـاری شـود، بـا قرارگـرفتن در سطح زمین طبیعی به راحتی می تواند مشغول عملیات گودبرداری در گودال شود.

کلمات کلیدی : بیل مکانیکی – دراگلاین – بیل بوم تلسکوپی -  بیل بوم بلند کار در ارتفاع – بیل بوم بلند کار در عمق – بیل بوم بلند – بیل است.اندارد- بیل جام جلو – کج بیل – بیل عنکبوتی یا قدم زن- دستگاه حفاری کانال (ترنچر) -



( اجاره ) های دیگر