فروش بیل مکانیکی در لواسان

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.


بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

بیل های عنکبوتی یا قدم زن در سال توسط   ادوین ارنست منزی ( ( Edwin Ernst Menzi  و جوزف کایزر (Joseph Kaiser)   برای  کار در زمین های صخره ای ساخته شد. با وجودیکه این نوع بیل دارای ویژگی های منحصربفردی بود ، است.فاده گسترده از آنها در پروژه های عمرانی با شکست روبه رو شد که از مهمترین دلیل آن هزینه های بالای تولید این گونه بیل ها ، هزینه های بالای نگهداری و سخت بودن رانندگی با این گونه بیل ها بود. امروزه از این نوع بیل بیشتر در زمینهای صخره ای و کوهستانی است.فاده می گردد. این نوع بیل مکانیکی در میان عموم کمتر شناخته شده است..

به همین دلیل تا پیش از جنگ جهانی دوم کندن چاله ها و ترانشه ها توسط دست انجام می شدند. در آن زمان ﻛﺎر اﻳﻦ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻫﺎ ﺣﻔﺮ ﺗﺮاﻧﺸﻪ ﻫﺎ و ﺑﻴﺮون آوردن ﺧﺎک ﺣﺎﺻﻠﻪ از آن  ﺑﻮد و ﻋﻤﻠﻴﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻟﻮﻟﻪ ﮔﺬاری و ﻓﻴﻠﺘﺮ رﻳﺰی و ﭘﺮ نمودن ﺗﺮاﻧﺸﻪ ﺑﺎ دﺳﺖ و ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻴﺮوی ﻛﺎرﮔﺮ ﺻﻮرت ﻣﻲ ﮔﺮفت.



( فروش ) های دیگر