خریدوفروش بیل مکانیکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از بیل کوچک این ماشین برای کارهای کوچک عمرانی و کشاورزی است.فاده می‌شود. از بیل بکهو بیشتر در عملیات خاکبرداری های  با حجم کم و در خاک‌های نرم می توان بهره برد . یکی از برتری‌های بکهولودر نسبت به سایر ماشین هایی از این دست  را می‌توان سرعت دادن به عملیات دانست. بارگیری کامیون‌های حامل خاک را هم به دلیل سرعت عمل زیاد بهتر است. با بیل بکهو انجام دهند.

پمپ های هیدرولیک دقیقا نقش اساسی را در سیستم های هیدرولیک عهده دار هستند. این پمپ ها انرژی مکانیکی تامین شده توسط موتور های الکتریکی، احتراق داخلی و… را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کنند. پمپ های هیدرولیک انرژی سیال را تحت یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی ارتقا می دهند. نهایتا در مواقع مورد نیاز از این انرژی بهره می برند.

بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.



( خریدوفروش ) های دیگر