فروش بیل مکانیکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به طور کلی یک بیل مکانیکی هیدرولیک از دو بخش اصلی زیرین و خانه (house) تشکیل شده است. که بر روی یک قسمت دوار قرار دارد. این خانه شامل کابین، وزنه تعادلی (جهت خنثی نمودن نیروی ناشی از حفاری) ، موتور، بوم، بازوی حفاری (دیپر یا به اصطلاح است.یک) و سطل است.. بوم از جلوی خانه بیرون آمده و توسط یک مفصل به بازوی حفاری می ‌رسد. سطل یا سایر لوازم جانبی شامل چنگک، چکش هیدرولیک و غیره به انتهای دیپر متصل می شود. اپراتور عملکرد بوم، بازو و سطل را از طریق است.یک کنترل می کند. قطعات بیل مکانیکی را به گروه تقسیم بندی نمود که شامل موارد زیر هستند:

بیل های عنکبوتی یا قدم زن در سال توسط   ادوین ارنست منزی ( ( Edwin Ernst Menzi  و جوزف کایزر (Joseph Kaiser)   برای  کار در زمین های صخره ای ساخته شد. با وجودیکه این نوع بیل دارای ویژگی های منحصربفردی بود ، است.فاده گسترده از آنها در پروژه های عمرانی با شکست روبه رو شد که از مهمترین دلیل آن هزینه های بالای تولید این گونه بیل ها ، هزینه های بالای نگهداری و سخت بودن رانندگی با این گونه بیل ها بود. امروزه از این نوع بیل بیشتر در زمینهای صخره ای و کوهستانی است.فاده می گردد. این نوع بیل مکانیکی در میان عموم کمتر شناخته شده است..

به همین دلیل تا پیش از جنگ جهانی دوم کندن چاله ها و ترانشه ها توسط دست انجام می شدند. در آن زمان ﻛﺎر اﻳﻦ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻫﺎ ﺣﻔﺮ ﺗﺮاﻧﺸﻪ ﻫﺎ و ﺑﻴﺮون آوردن ﺧﺎک ﺣﺎﺻﻠﻪ از آن  ﺑﻮد و ﻋﻤﻠﻴﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻟﻮﻟﻪ ﮔﺬاری و ﻓﻴﻠﺘﺮ رﻳﺰی و ﭘﺮ نمودن ﺗﺮاﻧﺸﻪ ﺑﺎ دﺳﺖ و ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻴﺮوی ﻛﺎرﮔﺮ ﺻﻮرت ﻣﻲ ﮔﺮفت.



( فروش ) های دیگر