فروش بیل مکانیکی در پردیس

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


قسمت بازوی مفصلی این دستگاه شامل دکل و است.یک و همچنین باکت و کابین گردان یا فیرو در بخش بالایی آن و قسمت زنجیر یا چرخ لاستیکی در بخش پایینی است.. این ماشین را که از جمله دستگاه های اصلی اکثر مشاغل ساختمانی بزرگ می باشد، می توان نمونه ارتقاء یافته بیل‌ بخار دانست. بیل مکانیکی که اغلب به عنوان یک حفار شناخته می شود، برای انواع کاربردهای جابجایی مواد، محوطه سازی، پروژه های تخریب، پروژه های معدن، لایروبی رودخانه ها و ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می گیرد.

شرکت کوماتسو برای اولین‌بار در سال ۸ فعالیتش را در کنار شرکت معدنی Takeuchi آغاز کرد و در سال از این شرکت جدا و به‌صورت رسمی پایه‌گذاری شد. این شرکت تا کنون در دو سه دهه اخیر جزء صد شرکت برتر کشور ژاپن بوده است.. شرکت کوماتسو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید تجهیزات سنگین …

بیل مکانیکی زمانی که برای اولین بار وارد عرصه صنعت شد شبیه به یک تراکتور به نظر می آمد که حالا دارای یک بازو شده است.. به تدریج با قرار گرفتن سیلندرهای بیشتر بر روی موتور این ماشین پیشرفت خارق العاده ای رقم زده شد. با گذشت بیش از سال از تولید اولین ماشین بیل در جهان، این دستگاه پرکاربرد تا به امروز تبدیل به یک رکن اساسی در صنعت و نیز بسیاری از پروژه های ساخت و ساز شده است.. ساخت این دستگاه با گذشت زمان به روزتر شده و است.فاده آسان از آن نیز میسر گشته است..



( فروش ) های دیگر