فروش بیل مکانیکی در چهاردانگه

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که در ساخت جاده و شهرسازی و عمرانی مورد است.فاده قرار می گیرد و نسبت به نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری سرعت عمل بیشتری داشته و همچنین گران تر است.. در کل بر اساس دور موتور ، از تا کیلومتر (در مدلهای جدیدتر )  در ساعت سرعت دارد.

جرثقیل خاکبرداری یا کلامشل دستگاهی است.، شامل تیر مشبک جرثقیل، جام کلامشل و کابل های لازم جهت کنترل دستگاه و البته بیشترین میزان کاربرد کلامشل در عملیات های اجرایی، کندن گودال های عمیق، اجرای دیوارهای حائل که برای جلوگیری از ریزش خاک در هنگام عملیات حفاری و عمرانی … ایجاد می شوند و حفرگودال های اجرای پی شمعی است.. از کلامشل در انجام عملیات در اعماق مختلف و جابه جایی و حمل بار در ارتفاع  ، انجام  عملیات لایروبی در مناطق گوناگون  و نیز جابه جایی مواد نرم و کنده شده است.فاده می شود.

از بیل مکانیکی برای حفاری خاک و زمین های دارای  خرده سنگ،  که حفاری آن توسط ماشین آلات دیگر راه سازی امکان پذیر نیست ، است.فاده می شود. بیل قادر است. علاوه بر حفاری، مواد حاصله از حفاری را در داخل وسایل حمل مواد خاکی (کامیونها) بار کند. از این ماشین برای بار کردن همه نوع مواد از قبیل سنگی، شنی و خاک رس و .... می توان است.فاده کرد. هم چنین برای حفر و زاویه دادن به کانال ها از آن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر