اجاره تاور کرین در اسلامشهر

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..


سازندگان اين نوع جرثقيل هاي سنگين را تاوركرين ناميدند.زيرا كه دارای طراحی منحصربفرد چهارگوش مدولار بود.این طراحی مدولار از مهار و بازوی بسیار کوتاه برای بازار ساخت و ساز ماستفاده مي كند و بیش از حداکثر واقعی تن وزن را مي تواند حمل كند.هم اكنون،انواع طرح‌های تاوركرين ها با ظرفیت بالا پیشرو در صنعت ساختماني هستند. 

در تاوركرين برجی سر چکشی،بازوی درجه به صورت افقی در اطراف دکل در یک سطح ثابت با ساختاری که شبیه یک “L” وارونه مي چرخد.عملکرد منحصر به فرد این نوع تاوركرين اينكه حمل بار به صورت افقی در امتداد بازو جركت مي كند.ممکن است. شنیده باشید که از جرثقیل های برجی سر چکشی به عنوان جرثقیل برجی “قاب A” یا در برخی موارد به عنوان جرثقیل برجی بالابره/تخت نامیده می شود. هدف از اين نوع تاوركرين كار در موقعیت‌هایی با اشغال فضاي كم یا جایی که جرثقیل‌های متعددی بايد با يكديگر كاركنند، می باشد و حتي مي توانند وزن تن را حمل كنند.

جرثقیل های برجی خود نصب شامل یک بازوی افقی و دکل هستند که كه در بالاي آنها نصب شده و قابلیت جمع و باز شدن را دارد به همين دليل برچیدن و نصب در محل راحت تري در مقایسه با جرثقیل های برجی سر چکشی یا لوفینگ دارد و به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد. تاوركرين هاي خود نصب می توانند بدون نیاز به جرثقیل دوم در محل پروژه كار كنند.این يك مزيت بزرگ در مقايسه با تاوركرين سرچكشي است. كه زمان راه اندازی و هزینه تجهیزات را به حداقل مي رساند.تاوركرين هاي خودنصب به جاي کابین اپراتور،اغلب از راه دور و از زمین کنترل می شوند. جرثقیل های خود نصب دارای یک برج تلسکوپی نیز هستند که به جرثقیل اجازه می دهد تا در ارتفاعات متعدد بدون پیکربندی مجدد فعاليت كنند.



( اجاره ) های دیگر