اجاره تاور کرین در بومهن

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


یکی دیگر از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا زمان راه اندازی آنها است..انواع جرثقیل های برجی برای راه اندازی به زمان و کار مخنلفي نیاز دارند.پس از ورود جرثقیل به محل، نصب آن بسته به اندازه تاور کرین بین ساعت ها تا روزها طول می کشد.اگر کار شما دارای محدودیت های زمانی شدید است.، زمان راه اندازی یک جرثقیل برجی می تواند به نفع شما و هزينه هاي پروژه تان تمام شود.

از جمله مهم‌ترین و پر کاربردترین ویژگی‌های مدل متحرک را می‌توان شعاع عملکرد گسترده آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول بتواند در قسمت‌های مختلف یک پروژه ساختمانی کار کند و بارها را جا به جا نماید. این مدل از دستگاه

كرول یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه بيش از سال است. که به عنوان یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است.. اين تاوكرين در ارتفاع متر مي تواند وزني معادل تن را جابه جا كند.كه به معني تقریباً  پوشش زمین فوتبال مي باشد.همچنين اين جرثقیل برجي می تواند سرعت باد تا ۵ مایل در ساعت را تحمل کند و داراي سه موتور براي حمل وزنه است..



( اجاره ) های دیگر