خریدوفروش تاور کرین در بومهن

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


نام Wolffkran مخفف تجربه و شایستگی در طراحی، ساخت و است.فاده از جرثقیل های برجی است..این شرکت با فناوری و دانش نوآورانه خود سهم قابل توجهی در فروش جرثقيل هاي برجي داشته است.. موفقیت این شرکت به بیش از سال است. كه تاوركرين را در بازار بفروشد.

هر پروژه ساختمانی در مورد ابزار و مصالح نیازهای متفاوتی دارد. هنگام انتخاب مناسب ترین جرثقیل انواع مختلفی از جرثقیل هاي برجي با تقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید در حين مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا در نظر بگیرید. برخي از معيارهاي مقايسه انواع تاوركرين ها

سازندگان اين نوع جرثقيل هاي سنگين را تاوركرين ناميدند.زيرا كه دارای طراحی منحصربفرد چهارگوش مدولار بود.این طراحی مدولار از مهار و بازوی بسیار کوتاه برای بازار ساخت و ساز ماستفاده مي كند و بیش از حداکثر واقعی تن وزن را مي تواند حمل كند.هم اكنون،انواع طرح‌های تاوركرين ها با ظرفیت بالا پیشرو در صنعت ساختماني هستند. 



( خریدوفروش ) های دیگر