فروش تاور کرین در بومهن

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


ظرفيت يكي از مهم ترين ديلي مقایسه تاورکرین های روز دنیا است. زيرا بايد اندازه جرثقیل برجی خود را متناسب با کارتان انتخاب کنید. به عنوان مثال،بسته به مدل یا طرح متفاوت تاوركرين ظرفيت بالابري متفاوتي دارد. اگر جرثقیل شما چیزهایی مانند قالب و سطل های بتن را بخواهد بلند کند نياز به یک مدل نسبتا سبک خواهد بود. با این حال، اگر به تاوركرين برای بلند کردن تجهیزاتی مانند ژنراتور یا فولادی دارید،نوع ديگر متناسب با اين ويژگي را بايد انتخاب كنيد.

ليبهر تنها نامي است. كه در سال در زمينه توليد جرثقیل های برجی شروع به كار كرد و اکنون تولید کننده پیشرو جهانی  در زمينه ساخت و ساز جرثقیل های برجی است. و دارای پنج کارخانه تولید در آلمان، اسپانیا، هند، برزیل و روسیه است..ليبهر با ارائه انواع تاوركرين هايي با قابلیت نصب سریع، چرخاندن بالا،بازوی لوفینگ توانسته فروش بالايي براي خود رقم بزند.

قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.



( فروش ) های دیگر