فروش تاور کرین در بومهن

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


به دلیل زمان قابل توجهی که برای راه اندازی یک جرثقیل برجی لازم است.،کل هزینه کرایه آن افزایش می یابد.يكي از دلايل مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا بررسي مسائل هزينه است..زيرا ساعات مورد نیاز برای راه اندازی جرثقیل برجی بر هزينه هاي آن تاثير مي گذارد. اين هزينه در انواع تاوركرين ها متغير مي باشد.هر چه مدت زمان کوتاه تری برای است.خدام و راه اندازي جرثقیل نياز باشد در هزینه هاي آن صرفه جويي خواهد شد.

اگر همه چیز درست بررسی شود، اپراتور می‌تواند کار خود را طبق برنامه اولیه اجرا کند؛ در غیر این صورت برج جرثقیل باید تعمیر شود. خرید برج‌های جرثقیل بسیار پرهزینه است. و معمولا برای انجام پروژه‌های ساختمانی اقدام به اجاره آن می‌کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود. در پروژه‌های بزرگ ساختمان‌سازی که نیاز زیادی به برج جرثقیل دارند، خرید آن به صرفه‌تر است..

اين نوع جرثقيل با ظرفیت بالابری متریک تن توسط شرکت آلمانی Group ساخته شده است. كه قدرتمندترین و سنگين ترين تاوركرين تاکنون ساخته شده به شمار مي آيد.همچنین دارای طولانی ترین بوم در جهان را دارد که به طور کامل تا متر گسترش می یابد.ليبهر سنگين ترين تاوركرين جهان به شمار مي رود كه به دلیل قابل حمل بودن و تطبیق پذیری تقریباً در هر پروژه ساخت و ساز به كار مي رود و روند ساخت و ساز را به میزان قابل توجهی سرعت مي بخشد.



( فروش ) های دیگر