اجاره تاور کرین در شمال تهران

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا


قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.

نام Wolffkran مخفف تجربه و شایستگی در طراحی، ساخت و است.فاده از جرثقیل های برجی است..این شرکت با فناوری و دانش نوآورانه خود سهم قابل توجهی در فروش جرثقيل هاي برجي داشته است.. موفقیت این شرکت به بیش از سال است. كه تاوركرين را در بازار بفروشد.

فن‌آوری‌های کلیدی در ساخت جرثقیل‌های برجی بسیار سنگين با الزامات ایمنی و قابلیت اطمینان بالا انجام مي شود.همچنين،اين شركت در زمينه نوآوری فن‌آوری و الزامات تولید ركورد ثبت كرده است. و در عين حال ایمنی را در سراسر فرآیندهای حمل و نقل، مونتاژ يا جداسازی قطعات و عملیات فراهم كرده است..همچنين،بسيار سريع در مقایسه با فناوری تولید سنتی تاوركرين که حداقل ماه طول می کشد،توليد دارد.



( اجاره ) های دیگر