خریدوفروش تاور کرین در شمال تهران

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 


در تاوركرين برجی سر چکشی،بازوی درجه به صورت افقی در اطراف دکل در یک سطح ثابت با ساختاری که شبیه یک “L” وارونه مي چرخد.عملکرد منحصر به فرد این نوع تاوركرين اينكه حمل بار به صورت افقی در امتداد بازو جركت مي كند.ممکن است. شنیده باشید که از جرثقیل های برجی سر چکشی به عنوان جرثقیل برجی “قاب A” یا در برخی موارد به عنوان جرثقیل برجی بالابره/تخت نامیده می شود. هدف از اين نوع تاوركرين كار در موقعیت‌هایی با اشغال فضاي كم یا جایی که جرثقیل‌های متعددی بايد با يكديگر كاركنند، می باشد و حتي مي توانند وزن تن را حمل كنند.

برای مثال فردی باید به صورت چشم دوم راننده عمل کند تا نقاط کور راننده را پوشش دهد. اپراتور قبل از شروع کار، باید معاینات فنی جرثقیل را انجام بدهد و از عملکرد درست برج جرثقیل اطمینان حاصل کند. برخی از اجزای حیاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از موتور‌ها، طناب‌های سیم، دستگاه‌های ایمنی، سیستم‌های کنترل و قلاب.  

قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.



( خریدوفروش ) های دیگر