اجاره تاور کرین در شهر جدید اندیشه

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


هر پروژه ساختمانی در مورد ابزار و مصالح نیازهای متفاوتی دارد. هنگام انتخاب مناسب ترین جرثقیل انواع مختلفی از جرثقیل هاي برجي با تقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید در حين مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا در نظر بگیرید. برخي از معيارهاي مقايسه انواع تاوركرين ها

ماموت را نميتوان در ليست پرفروش ترین برند تاورکرین در سال   قرارنداد.اين برند از ابتدای فهاليت خود مقام اول را در اختیار داشت و به طور گسترده پیشتاز اين صنعت است..علاوه براين،کسب رتبه ALE جايگاه اين برند را بيش از هر زمان ديگري تثبيت كرده است..اين برند اکنون با بیش از کارمند در سراسر جهان و انبار فعالیت حضور جغرافیایی خود را براي فروش تقویت کرده است..

اين برند مهندسی و لجستیکی دیده يكي ديگر از برخي از پرفروش ترین برند تاورکرین در سال است. .كه طي ۵ سال،در جرثقیل های برجیخود را توسط یک تیم فنی بسیار ماهر با تاکید قوی بر ایمنی و شیوه های کار ایمن به بازارهاي مستقر در ابوظبی،آسیا،اروپا،آفریقا و اخیراً آمریکای شمالی وارد كرده است..



( اجاره ) های دیگر