فروش تاور کرین در شهر جدید اندیشه

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


از دهه اولین جرثقیل برجی به جهان معرفي شد تا فرصتي براي برج سازان باز كند. آرتور لوب اولين طراح تاوركرين بود كه اين دستگاه را با بالاتنه چرخان و یک بازوی زینی به شکل و یک قلاب جلویی طراحي كرد.اين اولين تاوركريني بود كه با قابليت بالا بردن متر ارتفاع،توانست هتل دو ویل در Villeurbanne، فرانسه را بسازد.

قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.

اگر همه چیز درست بررسی شود، اپراتور می‌تواند کار خود را طبق برنامه اولیه اجرا کند؛ در غیر این صورت برج جرثقیل باید تعمیر شود. خرید برج‌های جرثقیل بسیار پرهزینه است. و معمولا برای انجام پروژه‌های ساختمانی اقدام به اجاره آن می‌کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود. در پروژه‌های بزرگ ساختمان‌سازی که نیاز زیادی به برج جرثقیل دارند، خرید آن به صرفه‌تر است..



( فروش ) های دیگر