خریدوفروش تاور کرین در شهر ری

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


این برج که به عنوان دکل هم شناخته می‌شود، یک عنصر عمودی است. که ارتفاع جرثقیل را تعیین می‌کند. این جزء از ابتدا گسترش پیدا کرده و از قسمت‌های دیگر جرثقیل پشتیبانی می‌کند. برج‌ها برای است.حکام بیشتر اغلب دارای شبکه‌های مشبک فولادی هستند. دکل از سکشن‌ها (قطعه ) های محتلف تشکیل شده است. که به وسیله پین ( پیچ و مهره) به هم وصل می‌شوند. لازم به ذکر هرگز از جوشکاری برای اتصال سکشن‌ها است.فاده نشود. 

جرثقیل های برجی Stafford Soima ارائه دهنده خدمات و تجهیزات بالابری در سراسر جهان است.. است.افورد با ارائه خدمات اپراتور برای تمام جرثقیل ها و بالابرها و همچنین نصب و برچیدن، تکنسین و خدمات مشاوره به پروژه ها در سطح جهانی شناخته شده است..

قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.



( خریدوفروش ) های دیگر