سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
كرول یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه بيش از سال است. که به عنوان یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است.. اين تاوكرين در ارتفاع متر مي تواند وزني معادل تن را جابه جا كند.كه به معني تقریباً پوشش زمین فوتبال مي باشد.همچنين اين جرثقیل برجي می تواند سرعت باد تا ۵ مایل در ساعت را تحمل کند و داراي سه موتور براي حمل وزنه است..
برخلاف جرثقیل سر چکشی، بازوی مورب می تواند به داخل و خارج (از عمودی تا زاویه درجه) حرکت کند. این حرکت به تاور اجازه می دهد تا در فضاهای تنگ قرار بگیرند، به همین دلیل است. که اغلب جرثقیل های بازویی را در محیط های شهری مرکز شهر می بینید.
JOST در سال توسط طراح آلمانی ابداع شد.این شرکت بیش از سال تجربه در تکنولوژی جرثقیل و سابقه بی نظیری در اين امر دارد كه بیش از مدل جرثقیل از جمله تاوركرين را به بازار عرضه كرده است. و سهم قابل توجهي از بازار را كسب كرده است..
به علاوه یونانیها برای افزایش سرعت در بندرگاهها نیز از این دستگاه به منظور بارگیری کشتیها و ساخت و ساز آنها در بندرگاهها است.فاده میکردند. مدلهای اولیه این محصول از چوب ساختهشده میشد، اما بعد از انقلاب صنعتی، تاورکرینها را از چدن، آهن و فولاد ساختند تا هم است.حکام بیشتر داشته و عمر بیشتری نیز پیدا کنند.
اگرچه کشتیهای جرثقیل از قرون وسطی وجود داشتهاند ، اما محبوبیت و قدرت کشتیهای جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.