اجاره تاور کرین در شهرک صنعتی شمس آباد

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


اين نوع جرثقيل با ظرفیت بالابری متریک تن توسط شرکت آلمانی Group ساخته شده است. كه قدرتمندترین و سنگين ترين تاوركرين تاکنون ساخته شده به شمار مي آيد.همچنین دارای طولانی ترین بوم در جهان را دارد که به طور کامل تا متر گسترش می یابد.ليبهر سنگين ترين تاوركرين جهان به شمار مي رود كه به دلیل قابل حمل بودن و تطبیق پذیری تقریباً در هر پروژه ساخت و ساز به كار مي رود و روند ساخت و ساز را به میزان قابل توجهی سرعت مي بخشد.

جرثقیل های برجی خود نصب شامل یک بازوی افقی و دکل هستند که كه در بالاي آنها نصب شده و قابلیت جمع و باز شدن را دارد به همين دليل برچیدن و نصب در محل راحت تري در مقایسه با جرثقیل های برجی سر چکشی یا لوفینگ دارد و به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد. تاوركرين هاي خود نصب می توانند بدون نیاز به جرثقیل دوم در محل پروژه كار كنند.این يك مزيت بزرگ در مقايسه با تاوركرين سرچكشي است. كه زمان راه اندازی و هزینه تجهیزات را به حداقل مي رساند.تاوركرين هاي خودنصب به جاي کابین اپراتور،اغلب از راه دور و از زمین کنترل می شوند. جرثقیل های خود نصب دارای یک برج تلسکوپی نیز هستند که به جرثقیل اجازه می دهد تا در ارتفاعات متعدد بدون پیکربندی مجدد فعاليت كنند.

در تاوركرين برجی سر چکشی،بازوی درجه به صورت افقی در اطراف دکل در یک سطح ثابت با ساختاری که شبیه یک “L” وارونه مي چرخد.عملکرد منحصر به فرد این نوع تاوركرين اينكه حمل بار به صورت افقی در امتداد بازو جركت مي كند.ممکن است. شنیده باشید که از جرثقیل های برجی سر چکشی به عنوان جرثقیل برجی “قاب A” یا در برخی موارد به عنوان جرثقیل برجی بالابره/تخت نامیده می شود. هدف از اين نوع تاوركرين كار در موقعیت‌هایی با اشغال فضاي كم یا جایی که جرثقیل‌های متعددی بايد با يكديگر كاركنند، می باشد و حتي مي توانند وزن تن را حمل كنند.



( اجاره ) های دیگر