فروش تاور کرین در شهرک صنعتی شمس آباد

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


اگرچه کشتی‌های جرثقیل از قرون وسطی وجود داشته‌اند ، اما محبوبیت و قدرت کشتی‌های جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.

یکی از ویژگی های جذاب در مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا اینکه فضای اشغال شده براي فعاليت آنهاست. با این حال،برای مونتاژ و برچیدن جرثقیل برجی به فضای قابل توجه و تجهیزات پشتیبانی بسياري زيادي نياز دارد كه در هر نوع تاوركرين متفاوت مي باشد. همچنين، در مواردی که بیش از یک جرثقیل برجی در محل قرار دارد، شعاع چرخش هر جرثقیل باید در نظر گرفته شود.

برند كرول( Krøll ) اغلب براي ساخت نیروگاه هسته ای و كارخانه هاي كشتي سازي ساخته شده است..کرول K  يكي از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه ساخت ساختمان های عظیم الجثه را امکان پذیر می کند طوري كه هرگز با جرثقیل های متحرک امکان پذیر نخواهد بود.



( فروش ) های دیگر