اجاره تاور کرین در شهرک صنعتی قرچک

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


همين بهانه اي شد تا در سال براي  پروژه هاي نيروگاهي كه نياز بود تا ۵ تن بار در شعاع ۸ متر حمل بار شود اولين تاوركرين سنگين وارد بازار ساختماني شد و بعد از آن  در سال  براي پروژه برج پل معلق در چین با ظرفیت تن متر عرضه شد.

در ساخت این تاور کرین از قطعات ساده ای به شکل خرپا است.فاده شده است.. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و ارتفاع زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. تاور کرین بالارونده روی بناهای در حال ساخت قرار می گیرند و با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود. از این نوع تاور کرین نیز در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی است.فاده می شود.

تاور کرین‌ها شکل مدرن تری از انواع اهرم های تعادلی هستند. مکانیسم کلی تاور کرین ها براساس روش کار اهرم‌ های تعادلی ساخته شده است.. در تاور کرین‌ها، پایه آنها را به دو روش متفاوت می‌توان ثابت کرد. میتوان پایه تثبیت تاور کرین را در بتن نصب و یا با است.فاده از شاسی بتنی و وزنه پایه تعادلی را ثابت کرد. در صورت نیاز به افزایش ارتفاع بیش از است.اندارد دستگاه تاور کرین می‌بایست از کمربند، جهت ثبات تاور کرین است.فاده کرد. تاور کرین‌ها با توجه به قابلیت بابری و افزایش ارتفاع خود در سد سازی و ساخت ساختمان‌ها مرتغع است.فاده می‌شود. درنظر داشته باشید رعایت نکات ایمنی در نصب پایه تثبیت و اجرای فندانسیون تاور کرین بسیار مهم و حیاتی می باشد و باید حتما توسط متخصصین این امر انجام گیرد.



( اجاره ) های دیگر