خریدوفروش تاور کرین در شهرک صنعتی پرند

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


سلام و وقت بخیر جناب علیزاده باعث افتخار ماست که بتونیم همکاری داشته باشیم ما هم مثل شما مرجع اصلی فروش و اجاره انواع تاورکرین، آسانسورکارگاهی، نصب و راه اندازی انواع تاورکرین ،سکشن، کمربند و سایر لولازم و قطعات موجود در این حیطه فعالیت داریم. با ما می‌تونید با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم و خیالی آسوده خرید نمایید.

اگرچه کشتی‌های جرثقیل از قرون وسطی وجود داشته‌اند ، اما محبوبیت و قدرت کشتی‌های جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.

از آنجایی که بسیاری از تاورکرین ها به ساختمان ها متصل می شوند، بلندترین تاور کرین ها از نظر فنی آنهایی هستند که برای ساخت بلندترین ساختمانها است.فاده شوند.پس از بررسی ده ها مدل معجزه آساي سنگين ترين تاوركرين جهان، کرول K در صدر ليست قرار گرفته است..



( خریدوفروش ) های دیگر