فروش تاور کرین در شهرک صنعتی پرند

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.


به علاوه یونانی‌ها برای افزایش سرعت در بندرگاه‌ها نیز از این دستگاه به منظور بارگیری کشتی‌ها و ساخت و ساز آن‌ها در بندرگاه‌ها است.فاده می‌کردند. مدل‌های اولیه این محصول از چوب ساخته‌شده می‌شد، اما بعد از انقلاب صنعتی، تاورکرین‌ها را از چدن، آهن و فولاد ساختند تا هم است.حکام بیشتر داشته و عمر بیشتری نیز پیدا کنند.

اگرچه کشتی‌های جرثقیل از قرون وسطی وجود داشته‌اند ، اما محبوبیت و قدرت کشتی‌های جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.

در فضاهای شهری تنگ و باريك كه اغلب فاصله کافی برای چرخش بازوی جرثقيل وجود ندارد.اين نوع تاوركرين بهترين گزينه است.،در چنین فضاهایی از جرثقیل برجی لوفینگ است.فاده می شود.در حالی که اکثر جرثقیل های برجی دارای یک بازوی افقی ثابت هستند،اپراتور در اين نوع تاوركرين مي تواند بازور را بالا یا پایین بیاورد تا جرثقیل بتواند در شعاع مناسب كار كند.يكي از موارد مقايسه تاوركرين روز دنيا برمي گردد به نوع تاوركرين لوفينگ كه بازوی آن مانند جرثقیل های برجی ديگر از چرخ دستی است.فاده نمی کند، بلکه به راحتي بالا و پايين مي شود.به همين دلیل جرثقیل های لوفینگ گران تر هستند و فقط در صورت نیاز است.فاده می شوند.



( فروش ) های دیگر