فروش تاور کرین در شهرک صنعتی پرند

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


جرثقیل برجی سرچکشی یک نوع رایج جرثقیل برجی است. که در پروژه های ساختمانی در سراسر جهان كاربرد دارد.جرثقیل برجی سر چکشی از طریق دکل عمودی (برج) با یک بازوی افقی که هر دو کابین را پشتیبانی می کند. جرثقیل سر چکشی پیکربندی متفاوتي دارد و شامل یک بازوی افقی بلند مي باشد كه به طور عمودی متصل شده است..یک سر بازو به صورت افقی روی محل کار امتداد دارد،در حالی که انتهای دیگر دارای وزنه تعادل است..به اين ترتيب اين نوع جرثقيل می تواند در هر نقطه از شعاع بازویی حمل كار كند.جرثقیل های سر چکشی معمولاً به یک جرثقیل دوم برای مونتاژ و جداسازی آنها در محل کار نیاز دارند و به راحتي مي توان ارتفاه آن را تغيير داد.

اگر همه چیز درست بررسی شود، اپراتور می‌تواند کار خود را طبق برنامه اولیه اجرا کند؛ در غیر این صورت برج جرثقیل باید تعمیر شود. خرید برج‌های جرثقیل بسیار پرهزینه است. و معمولا برای انجام پروژه‌های ساختمانی اقدام به اجاره آن می‌کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود. در پروژه‌های بزرگ ساختمان‌سازی که نیاز زیادی به برج جرثقیل دارند، خرید آن به صرفه‌تر است..

تاوركرين هاي خود نوردی یکی از جذاب ترین تجهیزاتی هستند که می توان در پروژه هاي ساخت و ساز پیدا کرد. یک جرثقیل برجی خود نورد قابليت افزايش ارتفاع تا بي نهايت را دارد.كه اين يكي از بارزترين ويژگي مقايسه اي نسبت به تاوركرين هاي ديگر است..



( فروش ) های دیگر