خریدوفروش تاور کرین در شهریار

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


جرثقیل های برجی خود نصب شامل یک بازوی افقی و دکل هستند که كه در بالاي آنها نصب شده و قابلیت جمع و باز شدن را دارد به همين دليل برچیدن و نصب در محل راحت تري در مقایسه با جرثقیل های برجی سر چکشی یا لوفینگ دارد و به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد. تاوركرين هاي خود نصب می توانند بدون نیاز به جرثقیل دوم در محل پروژه كار كنند.این يك مزيت بزرگ در مقايسه با تاوركرين سرچكشي است. كه زمان راه اندازی و هزینه تجهیزات را به حداقل مي رساند.تاوركرين هاي خودنصب به جاي کابین اپراتور،اغلب از راه دور و از زمین کنترل می شوند. جرثقیل های خود نصب دارای یک برج تلسکوپی نیز هستند که به جرثقیل اجازه می دهد تا در ارتفاعات متعدد بدون پیکربندی مجدد فعاليت كنند.

اگر همه چیز درست بررسی شود، اپراتور می‌تواند کار خود را طبق برنامه اولیه اجرا کند؛ در غیر این صورت برج جرثقیل باید تعمیر شود. خرید برج‌های جرثقیل بسیار پرهزینه است. و معمولا برای انجام پروژه‌های ساختمانی اقدام به اجاره آن می‌کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود. در پروژه‌های بزرگ ساختمان‌سازی که نیاز زیادی به برج جرثقیل دارند، خرید آن به صرفه‌تر است..

یکی دیگر از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا زمان راه اندازی آنها است..انواع جرثقیل های برجی برای راه اندازی به زمان و کار مخنلفي نیاز دارند.پس از ورود جرثقیل به محل، نصب آن بسته به اندازه تاور کرین بین ساعت ها تا روزها طول می کشد.اگر کار شما دارای محدودیت های زمانی شدید است.، زمان راه اندازی یک جرثقیل برجی می تواند به نفع شما و هزينه هاي پروژه تان تمام شود.



( خریدوفروش ) های دیگر