فروش تاور کرین در شهریار

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..


یکی دیگر از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا زمان راه اندازی آنها است..انواع جرثقیل های برجی برای راه اندازی به زمان و کار مخنلفي نیاز دارند.پس از ورود جرثقیل به محل، نصب آن بسته به اندازه تاور کرین بین ساعت ها تا روزها طول می کشد.اگر کار شما دارای محدودیت های زمانی شدید است.، زمان راه اندازی یک جرثقیل برجی می تواند به نفع شما و هزينه هاي پروژه تان تمام شود.

در ساخت این تاور کرین از قطعات ساده ای به شکل خرپا است.فاده شده است.. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و ارتفاع زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. تاور کرین بالارونده روی بناهای در حال ساخت قرار می گیرند و با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود. از این نوع تاور کرین نیز در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی است.فاده می شود.

برخلاف جرثقیل سر چکشی، بازوی مورب می تواند به داخل و خارج (از عمودی تا زاویه درجه) حرکت کند. این حرکت به تاور اجازه می دهد تا در فضاهای تنگ قرار بگیرند، به همین دلیل است. که اغلب جرثقیل های بازویی را در محیط های شهری مرکز شهر می بینید.



( فروش ) های دیگر