هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازندههای بنام سهتار در تبریز به شمار میآمد، طوری که گفته میشود آنقدر خوب سهتار مینواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری میکرد.
شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .
رابطهی عاشقانه شهریار و ثریا بهتلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.
فنآوریهای کلیدی در ساخت جرثقیلهای برجی بسیار سنگين با الزامات ایمنی و قابلیت اطمینان بالا انجام مي شود.همچنين،اين شركت در زمينه نوآوری فنآوری و الزامات تولید ركورد ثبت كرده است. و در عين حال ایمنی را در سراسر فرآیندهای حمل و نقل، مونتاژ يا جداسازی قطعات و عملیات فراهم كرده است..همچنين،بسيار سريع در مقایسه با فناوری تولید سنتی تاوركرين که حداقل ماه طول می کشد،توليد دارد.
تفاوت آشکار بین تاوركرين ها اندازه آنهاست.اندازه جمع و جور هر جرثقيل برجي یک مزیت در یک ساخت و ساز شهری مي باشد.شهرهای پرجمعیت بايد در فضای محدود دكار كنند به همين دليل اندازه جمع و جور و افزایش قدرت مانور برخي تاوركرين ها عاننلي مهمي در مقايسه بين آنها است..
ليبهر تنها نامي است. كه در سال در زمينه توليد جرثقیل های برجی شروع به كار كرد و اکنون تولید کننده پیشرو جهانی در زمينه ساخت و ساز جرثقیل های برجی است. و دارای پنج کارخانه تولید در آلمان، اسپانیا، هند، برزیل و روسیه است..ليبهر با ارائه انواع تاوركرين هايي با قابلیت نصب سریع، چرخاندن بالا،بازوی لوفینگ توانسته فروش بالايي براي خود رقم بزند.
در تاوركرين برجی سر چکشی،بازوی درجه به صورت افقی در اطراف دکل در یک سطح ثابت با ساختاری که شبیه یک “L” وارونه مي چرخد.عملکرد منحصر به فرد این نوع تاوركرين اينكه حمل بار به صورت افقی در امتداد بازو جركت مي كند.ممکن است. شنیده باشید که از جرثقیل های برجی سر چکشی به عنوان جرثقیل برجی “قاب A” یا در برخی موارد به عنوان جرثقیل برجی بالابره/تخت نامیده می شود. هدف از اين نوع تاوركرين كار در موقعیتهایی با اشغال فضاي كم یا جایی که جرثقیلهای متعددی بايد با يكديگر كاركنند، می باشد و حتي مي توانند وزن تن را حمل كنند.
این برج که به عنوان دکل هم شناخته میشود، یک عنصر عمودی است. که ارتفاع جرثقیل را تعیین میکند. این جزء از ابتدا گسترش پیدا کرده و از قسمتهای دیگر جرثقیل پشتیبانی میکند. برجها برای است.حکام بیشتر اغلب دارای شبکههای مشبک فولادی هستند. دکل از سکشنها (قطعه ) های محتلف تشکیل شده است. که به وسیله پین ( پیچ و مهره) به هم وصل میشوند. لازم به ذکر هرگز از جوشکاری برای اتصال سکشنها است.فاده نشود.